آمریکا: گزینه نظامی علیه ایران را پس از انتخابات «آزمایش» خواهیم کرد!
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 ایالات متحده آمریکا با هدف مقابله نظامی احتمالی با برنامه هسته‌ای ایران قدرت بمب‌های ضدسنگر خود را افزایش داده است.در این راستا وزیر دفاع امریکا عنوان کرده است، گزینه نظامی علیه ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری در این کشورمورد بررسی دقیقتر خواهد گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ روزنامه وال استریت ژورنال، امروز با اعلام این خبر عنوان کرد وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بزرگترین بمب ضدسنگر bunker buster، خود را از نو طراحی کرده و نمونه پیشرفته‌تری از آن را ساخته است.

این روزنامه مدعی شد: این بمب توانایی نابودی سنگربندی‌شده‌ترین تأسیسات هسته ای زیر زمینی ایران را دارا است.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است، این پیشرفت با هدف کاهش تهدید نظامی اسراییل به تأسیسات هسته‌ای ایران، به مقامات اسراییلی معرفی شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال، عنوان کرده است هدف از معرفی این بمب ضدسنگر آمریکا به مقامات اسراییل، این بوده است که مقامات اسراییلی را قانع کنند که آمریکا توانایی نابودی تأسیسات هسته ای ایران را در صورت شکست دیپلماسی دارا است و اسراییل توانایی نظامی کافی برای نابودی برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.

گفته میشود در این راستا ویدویی از توانایی‌های این بمب ضدسنگر در اختیار مقامات اسراییلی قرار گرفته است.

بر اساس اظهارات افرادی که این ویدئو را دیده اند، این ویدئو حاوی تصاویری از نفوذ این سلاح به درون زمین و وقوع یک انفجار عظیم در زیر زمین است

همچنین روزنامه هاآرتص چاپ اسراییل در این رابطه نوشته است، چاک هیگل وزیر دفاع امریکا در پی نمایش این فیلم برای برخی از مقامات اسراییلی عنوان کرده است امریکا گزینه نظامی علیه ایران را پس از انتخابات «آزمایش» خواهد کرد

این روزنامه توضیح بیشتری نسبت به چگونگی این آزمایش عنوان نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:قالیباف , آمریکا,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب